Sweet!

Alla inlägg under januari 2011

Av Sweet! - 15 januari 2011 19:39

Oj sorry alla läsare:S har ju inte skrivit mkt här?:( men internet har ju såå klart inte funkat på 2-3 dagar:O och föresten Nike min brors dotter har gjort en blogg:) kolla gärna på den....? DEN E JÄÄÄÄTTE BRRRAAA!!:D KLICKA HÄR

aja nu ska ja nog gå och äta med familjen:) <3 <3

PUUUUSSSS! <3<3

  

MIN lilla sötnosXD <3<3 <3<3 <3<3 <3<3

Av Sweet! - 12 januari 2011 19:17

Har varti en vanlig tråkig skoldag idag:P Va me Julia U efter skolan;) och då fick ja träffa EN DEL från hennes klass:) He He dom hade ju "inte" LIIIIIITE dåligt humor XD HAHA! ´´´ merrå vi gick till donken.... sedan va ja tvungen att gå till busstationen skulle åka me bussen som gick kvart i 4XP

Oj juste har gått och varit asssss orolig för min lilla älskling Linnéa:( hon ska typ opereras idag:S Älskar di gumman<3 <3 <3 <3 <3 hoppas de går bra! vi måste ju va nån gång!! :) men nu måste ja gå;) ska se tv me familj:P haha Puuuuusssss! <3 <3 

  

  

Saknar sommaren:( <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av Sweet! - 11 januari 2011 20:02

Har varit med sötaste Molly och ....... Jesper:) Vi hade väll rätt kul;) vi gjorde inte så mkt då men en dåXP Aja måste gå nu:P har en massa att göra nu.... och måste gå och lägga mi rätt tidigare... än igår... va jääätte tröööött i morse:S usch hade asss ont i huvudet:-SS

Puuusssss  

Av Sweet! - 9 januari 2011 21:17

vilken blogg ska ja välja?? :O den här ella den annda Sweets ???? Vilken tycker ni e bäst? de e sååå mkt enklare att skriva i den här? men de anndra e mer populär??:P men aja får se???;)

   ingen fokus:P

Gammal bild^

Av Sweet! - 9 januari 2011 19:26

Har ätit... och ja har inge att göra så ja skriver lite här:P Men ni gillar visst den här bloggen:D för ja har haft mer läsare på den här bloggen än min anndar:O

tittade just på Mollys blogg... hon har typ en ny:P för miljonte gången Haha:)

Sakna di älsk D: <3 <3 <3 <3


 
Du e min lilla söta sötnos (: <3 U Darling
Sakna oxå min anndra lilla sötis<3 Linnea men ja har ingen bild på henne :´(
Men hon kommer inte imorron:( för hon får typ inte bli sjuk till på Onsdag... då hon ska opperera (STAVA) si.... Typ såga i benet:S låta jätte läskigt:I hoppas de går bra gumman<3
Puusss alla hopa! <3 (:
Av Sweet! - 9 januari 2011 14:45

Asså shit ser ett helt sjukt pogram:S man bah BLÄÄ!!?!!^^  Men aja ska byta nu!!!!!!! men de finns lixom inge att se:( lixom hallå ett bra pogram kan väll gå på en Söndag?? Jaha nu hitta mamma ett pogram som heter "Hundpatrullen"^^ ehh de låter lixom lite konstigt??:P men får se på de har lixom INGE annat att göra:O


  

Av Sweet! - 9 januari 2011 13:54

Usch imonn ska ja till skolan "igen":( vill inte?:P

PS:vad tycker ni om min nya design?:D första designen på den här bloggen:) men ja kommer byta lite och så... tills ja får till en riktigt fin design:-DD


   Såå söööt:D <3

Av Sweet! - 9 januari 2011 10:00

Hey Hey!! skulle testa göra ett tidsinställt inlägg:D så just nu sitta ja INTE vid datan e kanske typ soverXD he... he... aja vi ses sötnosar:) <3

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur mkt vet du om MIG?XD Vilken e rätt??:)
 Jag har igentligen röd/orange hår och älskar djur?
 Jag blir ALLDRIG kallad fjortisXD
 jag har 5hundar och alla är 20cm höga;)
 Mitt smeknamn e Sweetyzz...
 Mina hundar heter Lady, Loppan, Tiger, Cactus och Nalle......:P
 Jag HATAR tuch mobiler:S
 jag har 4 bästisar....

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards