Sweet!

Alla inlägg under januari 2011

Av Sweet! - 30 januari 2011 14:43

Shit va de ska vara svårt att bestämma si!!!:'''''''''( Måste lixom kanske sälja alla ninisar... Ellr nästan alla...:'O Inte exakt alla.... Men de e såååå svårt att göra de!:'( Vill lixom lägga mer tid på Loppan och Agillityn efter som att vi siktar på tävling i sommar:) men vill så klart oxå ha häst... och nu har ja ju skjansen(stava) att visa mamma att jag tål hästar;P var lixom jätte alergisk mot hästar förut men inte nu längre:) aja... Måste  bestäma mi nu:O lixom jätte svårt:''''S

Har iaf nån som vill ta hand om en av mina kaniner... Nike min brors dotter:) vill värkligen att hon tar den som e viktigast för mi.... om ja säljer alla! för då vet ja att den har de bra;)

Aja måste gå nu TAGGA PUSSEN  

  

Gamal bild!! <3 <3

Av Sweet! - 30 januari 2011 12:50

Hola! ;D Kom nästan precis hem från vart ja nu varit;P hehe men har varit och borstat aja varit med en häst som heter Pati hon e 28år gammal:O rätt gammal... och hon e typ jätte stor och ja har typ skräck för stora hästar men vill änndå va me dom XD Haha... och så e ja rädd att dom ska sparkas;P men Pati va en jätte snäll häst.... har inte hållt på med hästar sen min syster hade sina hästar och då va ja inte så gamal... men hoppas de kan bli lite minder halt så man kan rida lite:) Och när ja skulle skraffsa hovarna på Pati... Så släppte ja ner hennes ben och då höll hon på att trampa på mi:S LÄSKIGT!! asså hon trampade på mi! men de va inte så farligt... för hon var så försiktig och tog bort hoven på en gång nästan :).... och som ja sa så skulle ja ta lite bilder:D! ! !

  

pati..!:D <3<3<3 

 

Viktor... Pati.... ochMoa 

 

Viktor<3 

 Pokahontas.... Pati och Moa

Moa!<3  Pokahontas och Pati<3 Viktor,Pokahontas och Pati<3:D PATI!!!:-DD <3 <3 <3 <3  Pati äter:D <3 vilken sööötnos!!:D <3 <3 <3 <3    

Viktor! :D <3 <3 <3 <3 <3 

Av Sweet! - 30 januari 2011 09:17

Tjaba sorry att ja inte skrev igår:( men va lixom typ sjuk igår:S INTE KUL! :$ Men aja idag ska ja till några som har 3-4 hästar och ska få borsta och va med en häst han e typ 16 år tror jag;) ska nog ta lite bilder på han och sedan lägger ja ut någar här:D vid ty 10 skulle ja va där... och får hoppas att ja växt ifrån min allergi mot hästar...:$ anars får ja inte va med hästar längre;'O men aja ska fixa mi nu ska snart iväg!...!

HejDå! TAGGA KYSSEN  

  

EN SÖÖÖÖTNOOOOOOS! :-DDDD<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av Sweet! - 28 januari 2011 20:10

Tjaba bloggpausen går bra;D haha men har lixom inte suttit vid datan på hur länge som helst:S helt sjukt;D hehe  men aja... i helgen blir en film helg:) har precis sätt en film:P New Moon :Dhaha har sätt den innan men bara på datan och där hacka de ibland så de e lättare att se på tv;D och imorron får ja se Vampyrer Suger.... :P och sedan en som pappa hyrde vene vad den heter.... och sedan på Söndag så ska ja typ rida:) super kul!

TAGGA PUSSEN:-*

  

Av Sweet! - 25 januari 2011 19:43

Tjaba snyggingar:) har ju inte bloggat på ett tag nu:P hehe har messt bloggat när ja sittit på bussen(a) haha de e då ja har tid och lust men de kosta såååå jäkla mkt att blogga från mobilden:S men ja har inte tid den här veckan efter som att ja ska plugga in för en massa prov till Fredag/Måndag:O USCH sååå himla jobbigt att plugga:'''''( men aja ska nu läsa på NO ;P hehe.......

TAGGA KYSSEN  

  

old pic!!!!!!!!!!!!:P

Av Sweet! - 24 januari 2011 21:32

Hey sötnosar<3 har lixom inte bloggat så mkt på ett tag:S usch skäms! så får ja aldrig göra igen;) men har inte haft lust att sitta vid datan:O helt galet:) men nu har ja iaf fått in tven i mitt rum valde ju att ta bort den när ja inte hade bytt rum:P men nu har ja tv på mitt rum INGEN!!!!:P aja har varit en vanlig dag... har dansat idag Usch va de börjar bli tråkigt och vill sååååå himla gärna byta skola!!  Och idag så kom Linnéa till skolan:-DDD hon går på kryckor och då så kan hon inte gå i trappor så hon har fått en nyckel till hissen i skolan!:D så hon har nyckeln till typ allt i skolan;D haha men hon får bara använda den till hissen... ass kul att åka de!! haha!.....!.....!....!....! aja nu ska ja nog gå  och städa up de sista i mitt rum:-SSSS blä blä blä vill inte!!

TAGGA KYSSEN  

  

Gamal bild!!! ;P <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av Sweet! - 24 januari 2011 07:36

Asså min hund är konstig numer 10!!? imorse så ville min hund ha läppglans:O lixom vilken hund vill ha de?:P aja just nu sitter ja på bussen och har de as tråkigt!:S min bästis åkte inte bussen idag?:O men aja e väll snart i stan och ska ta 1an till skolan:P TAGGA KYSSEN:-*

 
Av Sweet! - 23 januari 2011 15:24

har ju inte bloggat på hela dan:O shit lixom! men aja har inte gjort mkt idag:P e så jäkla trött!! och imorron ska ja till skolan... buhu! TAGGA KYSSEN:-****

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur mkt vet du om MIG?XD Vilken e rätt??:)
 Jag har igentligen röd/orange hår och älskar djur?
 Jag blir ALLDRIG kallad fjortisXD
 jag har 5hundar och alla är 20cm höga;)
 Mitt smeknamn e Sweetyzz...
 Mina hundar heter Lady, Loppan, Tiger, Cactus och Nalle......:P
 Jag HATAR tuch mobiler:S
 jag har 4 bästisar....

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards