Sweet!

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Sweet! - 22 januari 2011 22:49

tjaba ser tv just nu. datan har laddat ur orka inte hämta sladden:S men aja passa på och blogga nu när de e reklam:P hehe... TAGGA KYSSEN:-*

 
Av Sweet! - 22 januari 2011 22:16

Har typ inge att göra så lyssnar på as dåliga låtarXD haha bara en låt e bra....

LYSSNA HÄR! :-DDD <3

TAGGA KYSSEN  

  

old pic;D som vanligt:P

Av Sweet! - 22 januari 2011 21:26

Har besök mormor e här... :) hon skulle äta här men efter som att hon har fel på sitt öga så  får hon stanna här och sova över;)  men de blir nog jätte kul:P de blev iaf rätt god mat... kykling och potatis... och sedan efterrätt citronfromage:D super gott! ! och såå klart så fick Loppan smaka en massa gott;D haha hon e en bortskämd hund hon... men Lisa (mormors hund) och Lady fick lite oxå... ;)

TAGGA KYSSEN  

  

Gamal bild....;D 

Av Sweet! - 22 januari 2011 17:56

Yeessss 21 oktober ska ja och familj/släckt åka till Lansarote(stava) :D i Spanien!

Längtar såååååååååååå jäkla mkt!!:D vill lixom bara dit nu!!

Men de e ju lixom såååå långt dit lixom 6timmar på ett flyg plan:S och så måste vi ju först till Arlanda med flyg......:S men aja de e ju såå skönt att va i Spanien i två veckor:-DDDDDDDDDDD! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

TAGGA PUSSEN :-******************************! ! !

  

Gamal bild! <3

Av Sweet! - 22 januari 2011 09:47

  Jippi har väntat jätte länge på sminket!:) aja tror inte ni fattar men för ett tag sedan så skickade ja efter typ lite av varje blandannat smink...:) och nu har de äntligen kommit:-DDD två brunkrämer vilket ja blev chockad av för ja ville bara ha en?? hmm...... konstigt;)

Men aja nu hinner ja inte skriva mer.... de va mer saker men aja herrå lixom<3

TAGGA KYSSEN:-*

  

Loppan tränar agility förra sommaren (2010);)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur mkt vet du om MIG?XD Vilken e rätt??:)
 Jag har igentligen röd/orange hår och älskar djur?
 Jag blir ALLDRIG kallad fjortisXD
 jag har 5hundar och alla är 20cm höga;)
 Mitt smeknamn e Sweetyzz...
 Mina hundar heter Lady, Loppan, Tiger, Cactus och Nalle......:P
 Jag HATAR tuch mobiler:S
 jag har 4 bästisar....

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards