Sweet!

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Bloggpauuussss:)

Av Sweet! - 19 april 2011 08:43

Heej om ni undrar vf ja inte bloggat så e de för att j värkligen inte har någon lust att blogga:( eller alls sitta vid datorn;)

men ensak som ja värkligen måste säga e att i söndags så hittade ja och min kompis en kaninunge typ 6veckor gammal hos min kompis typ släckt dom har en gård med massa djur och då typ fångade vi kaninen eller fång och fånga vi gick typ fram till den och tog den;) sedan så fick vi veta att den var 80% rabbis och 20% gotlands kanin:) så de var därför den inte var så jätte rädd:) och nu har ja henne hon sitter ute i en utebur och hon trivs värkligen:D måste nu se till att hon ätere varm och blir tam;-) Tyvär har ja ingen blir på henne de e bara för att fucking kameran inte funkar:S men snart ska ja sätta in n blid:-)

Puss Puss <3 <3


Tar en bloggpaus!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sweet! - 28 maj 2011 19:13

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA! :D Hoppas du fick en underbar dag och hoppas att du får en underbar kväll:D   ...

Av Sweet! - 2 maj 2011 15:13

E med Julia som det står ^ gick till henne nu när hon bor i visby ;) Rätt skönt men saknar henne i Väskinde :( Puss Puss ! <3 <3 ...

Av Sweet! - 30 april 2011 17:14


Vid Nikke som det stod :( Just nu e det en :( iaf för ja har ASSSSSSSSSSSSSSSSS tråkigt!!!!!! Nikke ska ju SÅÅÅÅÅÅÅ KLAAAAAAAAAAAART leka med någe jävla ungar:( som ja inte känner elr okey jag känner LIIIIIIIIIIITE Ebbe men inte så mkt...... Har li...

Av Sweet! - 25 april 2011 10:45

Hej Hej tänkte att ja kunde ha en liten fråge stund:) Ni kan fråga mig om precis vad som hellst om bloggen om mig elr nått... Ni kan kommentera era frågor elr så skickar ni dom till mig matilda.baarman@hotmail.com :-) <3 <3 Jag kommer sva...

Av Sweet! - 25 april 2011 08:36

USCH!!!! ska till skolan imonnn då e lovet över och idag e sista dan:( Men idag så ska ja vara barnvakt :) Ellen och Emil ska vara här hela dan:D <3 Puss Puss! <3  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur mkt vet du om MIG?XD Vilken e rätt??:)
 Jag har igentligen röd/orange hår och älskar djur?
 Jag blir ALLDRIG kallad fjortisXD
 jag har 5hundar och alla är 20cm höga;)
 Mitt smeknamn e Sweetyzz...
 Mina hundar heter Lady, Loppan, Tiger, Cactus och Nalle......:P
 Jag HATAR tuch mobiler:S
 jag har 4 bästisar....

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards