Sweet!

Alla inlägg under januari 2011

Av Sweet! - 18 januari 2011 09:28

Blää e sjuk idag me:( usch typ alla blir sjuka nu hmm.... ? ? just nu sitter ja i soffa om halv sover:S

Usch va a mår illa:´S  

  

TAGGA KYSSEN  

Av Sweet! - 17 januari 2011 18:07

Hej hej! :D kom precis in mamma och ja har varit ute och gått en lite promenad med hundarna:) de va skit halt typ blank is hela vägen:S fasst de e ju rätt kul att bli dragen av hundar:) men då måste dom ju så klart ha sele på si och vi har bara en...:P så de blev inte så mkt av de blev bara en vanlig promenad;)

men när ja kom in så blev ja typ yr och mådde illa kändes som att ja skulle svimma:O så vet inte men tror inte ja ska till skolan imorron:I usch!

Aja jag får äta Alvedon?:) men tror inte de hjälper?:P

  

Saknar INTE att va svart hårig:D

TAGGA KYSSEN!  

Av Sweet! - 17 januari 2011 12:01

Har så in i h*elvetet trååååkigt!!:( finns ju inge att göra??!!!?? :P och sååå klart inge att se på tv... :( aja chatta me jesper i alla fall;P

Har också gjort en ny design till Nikes blogg:D

  

He... He... XD

Av Sweet! - 17 januari 2011 09:01

JAHA då va man sjuk idag:( såååå tråkigt! Och så e de ju en massa massa barn hemma:O och dom måste ju sååååå klart skrika gapa:´( Men aja nu måste ja försöööökkka sooooovva:S

  

Nikes design....:) hade ingen annan bild att lägga ut:P kolla gärna hennes blogg?:)

PS:Bilden är en länk till hennes blogg!

PUUUSSSS! <3

Av Sweet! - 16 januari 2011 16:33

NEJ! de e måndag imonn:( och skola!!:O vill inte:P

MEN de har ju regnat hela dan:D och nu kan man ju se gräset.....:-DDD

  

Puuuusssss! <3

Av Sweet! - 16 januari 2011 13:15

Ahhhh har inge att göra!:( och har inte gjort nått klokt på hela dan:O?

          

PUUUSSS! <3

Av Sweet! - 16 januari 2011 11:11

  

  

  

PUUSSS

Av Sweet! - 16 januari 2011 09:44

Cha Cha Bloggen! <3

Har varit vaken typ hur länge som helst:S vakna typ halv 7 på en helg:O och kunde inte somna om:( aja nu sitter ja och chattar med Emelie;)

  

Sötaste Emil

PUUUSSS!<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur mkt vet du om MIG?XD Vilken e rätt??:)
 Jag har igentligen röd/orange hår och älskar djur?
 Jag blir ALLDRIG kallad fjortisXD
 jag har 5hundar och alla är 20cm höga;)
 Mitt smeknamn e Sweetyzz...
 Mina hundar heter Lady, Loppan, Tiger, Cactus och Nalle......:P
 Jag HATAR tuch mobiler:S
 jag har 4 bästisar....

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards