Sweet!

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Sweet! - 10 februari 2011 07:23

 

Använd telefonboken på mobilen och stanna slumpvis,
Fuska inte!
Vem hatar du mest av allt? Julia U
Vill du slå ner?Alma
Vem har du duschat med?Jesper W
Har du strippat för?Madde
Hade du sex med sist?Monica Hem 


 

Vill du dejta?Patrik
Första kärlek? Malin
Vem blir du äcklad av?Viktoria
Vem kommer du mörda? Julia L

Vill du kyssa?Krystjan
Tog oskulden? Mysan
Älskar du mest?  Gurra

Gå på bio med?Linnéa

Skäms du för? Mattias

Vill du gifta dig med?Gurra2

Är du tillsammans med? Jesper W

Är du otrogen med?Jonte=Fjortis

Vill du äta upp? Gurra<3

Så nu har ja svarat på frågorna:) och ja vill bara säga en sak:P de e inte sant dom flestaXD haha... Men aja... Man får ju inte fuska:) ni kan ju kopiera! och sedan också testa:D haha de e lixom ett godkänande att kopiera dom här frågornaXD hehe... om nån vill... Och jo juste ja hade en gästbloggning igår:) vad tyckte niXD hehehehehe.... Molly Polly Älskling skrev där;) med många smiley;P just nu sitter ja och väntar på att få sjus till skola:D SLIPPER BUSSEN IDAG!!!!:-DDD Och juste vårt vatten har blivigt typ helt grummligt:S så vi måste köpa vatten:( inte kul men fick lixom veta de för typ nån minut sen;)

Ahhh!!! längtar bara så jäkla mkt till den 21 october:O! då åker ja till Lanzarote:-DDDD längtar så jäkla mkkkkkkkkkkkt!!!!!!!!!

Oj ett lååååångt inlägg:O :S nu orkar ni väll inte läsa mer:) Så herrå!!!

TAGGA KYSSEN TILLS JA KOMMER HEM:*

  

Trött?XD haha "Loppan" Gammal bild!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur mkt vet du om MIG?XD Vilken e rätt??:)
 Jag har igentligen röd/orange hår och älskar djur?
 Jag blir ALLDRIG kallad fjortisXD
 jag har 5hundar och alla är 20cm höga;)
 Mitt smeknamn e Sweetyzz...
 Mina hundar heter Lady, Loppan, Tiger, Cactus och Nalle......:P
 Jag HATAR tuch mobiler:S
 jag har 4 bästisar....

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards