Sweet!

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Min Dag:-)

Av Sweet! - 31 mars 2011 14:57

Först så möttes hela klassen på busstationen... sedan gick vi till konstmuseumet och typ blev "guidade" där.... asså först så varde rätt "kul" men sedan efter typ en halv timme blev de asssss tråkigt:S vi gick där i typ 2timmar:P

Sedan gick vi till konstskolan och där åt vi lunsch och sen så skulle vi göra "skulptur" med lera svårt att berätta men vi annvände gips;) hehe aja nu e ja hemma och har gett kaninerna mat.... har oxå satt ihop två av mina kaniner Nisse och Alma:) och planerar att få ungar i Maj:-D

Och ikväll äre Soppkväll:( usch längta inte.... och så ska ja stå och sälja knäckebröd:P kommer bli en låååååång kväll:'( buhu!!

fast de braiga är att vi är lediga imorron:D såååååå jäkla bra!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Puss Puss! <3 <3 <3 < 3 <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sweet! - 28 maj 2011 19:13

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA! :D Hoppas du fick en underbar dag och hoppas att du får en underbar kväll:D   ...

Av Sweet! - 2 maj 2011 15:13

E med Julia som det står ^ gick till henne nu när hon bor i visby ;) Rätt skönt men saknar henne i Väskinde :( Puss Puss ! <3 <3 ...

Av Sweet! - 30 april 2011 17:14


Vid Nikke som det stod :( Just nu e det en :( iaf för ja har ASSSSSSSSSSSSSSSSS tråkigt!!!!!! Nikke ska ju SÅÅÅÅÅÅÅ KLAAAAAAAAAAAART leka med någe jävla ungar:( som ja inte känner elr okey jag känner LIIIIIIIIIIITE Ebbe men inte så mkt...... Har li...

Av Sweet! - 25 april 2011 10:45

Hej Hej tänkte att ja kunde ha en liten fråge stund:) Ni kan fråga mig om precis vad som hellst om bloggen om mig elr nått... Ni kan kommentera era frågor elr så skickar ni dom till mig matilda.baarman@hotmail.com :-) <3 <3 Jag kommer sva...

Av Sweet! - 25 april 2011 08:36

USCH!!!! ska till skolan imonnn då e lovet över och idag e sista dan:( Men idag så ska ja vara barnvakt :) Ellen och Emil ska vara här hela dan:D <3 Puss Puss! <3  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur mkt vet du om MIG?XD Vilken e rätt??:)
 Jag har igentligen röd/orange hår och älskar djur?
 Jag blir ALLDRIG kallad fjortisXD
 jag har 5hundar och alla är 20cm höga;)
 Mitt smeknamn e Sweetyzz...
 Mina hundar heter Lady, Loppan, Tiger, Cactus och Nalle......:P
 Jag HATAR tuch mobiler:S
 jag har 4 bästisar....

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards